• Telefon: (060) 7066 603
  • E-mail: office@bscentar.com
  • Radno vreme: 08:00-18:00

Martini gradnja

nameštaj po meri martini gradnja 1
nameštaj po meri martini gradnja 2
nameštaj po meri martini gradnja 3
nameštaj po meri martini gradnja 4
nameštaj po meri martini gradnja 5
nameštaj po meri martini gradnja 6
nameštaj po meri martini gradnja 7
nameštaj po meri martini gradnja 8
nameštaj po meri martini gradnja 9

Martini gradnja

DatumMart 2016
LokacijaInđija
KlijentKompanija
UslugaNameštaj po meri

 

Nameštaj po meri je investicija u poslovanje

Nameštaj po meri za radni prostor je najvažniji. Udobnost i maksimalna funkcionalnost kancelarijskog nameštaja može mnogo da utiče na produktivnost zaposlenih, ali i na celokupnu atmosferu u kompaniji. Preglednost prostorija i dosta skladišnog prostora, glavni su imperativi pri opremanju kancelarija. Ne treba praviti kompromise i kupovati komadni nameštaj po potrebi, jer onda nema usklađenosti u dizajnu.

Najbolja varijanta je definitivno nameštaj po meri. Ujednačenost boja i materijala daje na ozbiljnosti svakom poslovnom prostoru, a modernim linijama postižete minimalizam koji je poslednjih godina glavni trend u uređivanju kancelarijskog enterijera.

Kvalitet našeg nameštaja po meri se prepoznaje

Važnost izrade nameštaja po meri za poslovni prostor prepoznao je naš klijent Martini gradnja, ugledna građevinska firma iz Inđije. U skladu sa zahtevima klijenta, uradili smo predlog dizajna nameštaja po meri i vrlo brzo počeli sa izradom.

Izradili smo kancelarijske stolove u tri varijante. U skladu sa optimizacijom prostora za rad, iskoristili smo maksimalno sve delove za ugradnju arhivskih plakara, koji su doprineli clean desk policy kompanije i omogućili zaposlenima da odlažu materijale uredno i pregledno. Zidni prostor je dodatno upotpunjen otvorenim policama koje su doprinele modernom izgledu kancelarija. Omogućile su oplemenjivanje poslovnog enterijera sa dekorativnim detaljima i motivacionim porukama.

Od ideje do realizacije

Ovaj projekat izrade nameštaja po meri radili smo u dve etape, kada je klijent odlučio da proširi svoj prostor i tim, pa su potrebe za nameštajem po meri porasle. Bilo nam je potrebno dva meseca od ideje do realizacije.

Ulaganje u komfor kancelarija i lep dizajn enterijera su investicija u poslovanje bez sumnje. Svako ko to prepozna biće u velikoj prednosti nad konkurencijom, jer je ulaganje u kancelarijski nameštaj po meri ulaganje u tim i atmosferu na poslu.

Naši projekti su naša najbolja referenca, tako da ako vam se dopadaju, jedino ostaje da nas pozovete da razmenimo ideje i nakon toga uradimo realizaciju svega toga u vidu vrhunskog dizajna enterijera i modernog nameštaja po meri.

 

Sviđa vam se projekat? Zapratite nas na Facebook-u za ostale projekte iz našeg portfolia za uredjenje stana, dizajn enterijera, kuhinje po meri i nameštaj po meri.

 

Share: